2016. szeptember 12. 08:49 - sicmisi

Házasság

A Keszüi pékségben megismerkedtem egy elvált nővel, akivel közelebbi kapcsolatba kerültünk. A gyerekei otthonban voltak, ő meg három munkahelyen dolgozott, hogy tudjon nekik minél előbb otthont biztosítani, hogy kihozhassa őket. A volt férje bántalmazásai miatt kerültek az átmeneti otthonba.

Ahogy közeledtek az ünnepek, egyre magányosabb lettem. A Tanú tesók, a programjaikat nélkülem szervezték, és én egyedül maradtam. Karácsony elégé nehéz volt számomra, bár hittem, hogy:
 -             ez csak egy pogány ünnep – mégis, hiányzott az, hogy otthonom legyen, és körül legyek véve azokkal, akik szeretnek.

Szilveszterkor, este a kolléganőm rám csörgött, hogy nem-e jönnék a Széchényi térre vele megnézni a tűzijátékot. Majd amikor ott voltam,              -             nem-e jönnék el egy közeli buliba?

És így magamat is, és őt is meglepve megtörtént az első csók.

Hamarosan. Annyira megszerettem, hogy nem tudtam őt már elengedni. A gyülekezetből kiközösítettek a paráznaság gyakorlása miatt, és én depresszióba estem. De, mielőtt kiközösítettek volna odavittem az asszonykámat a kedves házaspárhoz, akiknél voltam előzőleg szálláson, hogy tanulmányozzák vele a bibliát. Így hamarosan Ő be került én meg ki.

Körülbelül egy évig voltam kiközösítve.

Nem láttunk lehetőséget a házasságra, mert szükségem lett volna bizonyos papírokra Szerbiából, amit személyesen nem tudtam beszerezni. De miután imádkoztam kiderült, hogy úgy is összeadnak bennünket, ha írok egy nyilatkozatot arról, hogy nem vagyok házas és leírom az okokat, amiért nem szerezhetem meg erről a nyilatkozatot Szerbiában.

Így, 2001.09.29. – házasságra léptünk.

 Miután megházasodtunk ő bemerítkezhetett, és nemsokára engem is vissza fogadtak a szervezetbe.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sicmisi.blog.hu/api/trackback/id/tr6711696249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása