2016. szeptember 12. 10:40 - sicmisi

Megtérésem Krisztushoz - Szakítás az Őrtorony Társulattal

Ahogy teltek az évek. Erősödött bennem a honvágy, és a vágy a saját gyermek után. Bár ott voltak a feleségem gyermekei, akiket nagyon szerettem – mégis az, hogy nincs valaki a saját génjeimből, az nagyon hiányzott.

Újra depresszióba estem. Jártam dolgozni, de azon kívül csak a besötétített szobát tudtam elviselni. Hogy senki se zavarjon, és senkivel se keljen beszélnem, úgy oldottam meg, hogy vagy a tv, vagy a számítógépezésbe merültem. Valami azt súgta, hogy ez nagyon nem jó, ezért ’kitaláltam’, hogy tehetem ezt hasznossá (kellett értelmet adni a számítógépezésnek). Úgy döntöttem, hogy be digitalizálom az Új Világ fordítású (ferdítésű) bibliát. Be scanneltem, és szövegfelismertem majd pdf-be mentettem. A szöveg felismerési hibák javításánál, többször el kellett olvasnom ugyanazokat a részeket a bibliából, és különböző kérdések kezdtek bennem mocorogni.

Kipróbálgattam a keresést, és fölfedeztem a párhuzamos részeket a szövegekben (ahol az írás magyarázza a másik írást – biblián belül).

Például: A csodákkal kapcsolatban az ’1.Korintusz 13:10’ azt írja, hogy „mikor eljő a teljesség a rész szerint való eltöröltetik”, amit a Tanúk úgy magyaráznak, hogy megíratatott a teljes biblia akkor már megszűnnek a csodák.
Viszont a párhuzamos rész az ’Efézus 4:8,13’ az írja, hogy mi a teljesség, ami eltörli a részlegest „..adott ajándékokat…Míg eljutunk mindnyájan az Isten Fiában való hitnek és az Ő megismerésének egységére, érett férfiúságra, a Krisztus teljességével ékeskedő kornak mértékére…”.

Előkerült hamarosan, minden későbbre halasztott kérdés, aminek a megválaszolása nem illett bele a Jehova Tanúi tanításaiba, és sorba dőltek le a lényeges tanítások, melyek engem ott tartottak.

Elkezdtem nézni a tv-ben, vallási műsorokat, amik ’véletlenül’, pont azokkal a témákkal foglalkoztak, amikkel én (pl.: az elragadtatás – ki jár, jól aki elvitetik vagy aki otthagyatik? ’Máté 24:40’)

Hamarosan arra a következtetésre jutottam, hogy egy antikrisztusi szervezetben vagyok. Nem láttam, mit kell tennem. Imádkoztam, hogy legyen az Úr akarata.

Egyik alkalommal, amikor a kenyérgyárból mentem haza, újra a csillagos ég alatt, elkezdtem imádkozni Jézushoz, bár kicsit félve, mert nem voltam teljesen biztos benne, hogy helyes.
Hirtelen elöntött egy belső világosság, a szeretet, a hála és a biztonságérzet.

A szomszédom a Hit gyülekezetébe járt, és adott Gospeleket (modern dicsőítési dalokat) mp3-ban amiket hallgattam a telefonomról munkába menet. Többször a buszon is betöltekeztem hálával. Láttam a képzeletemben képeket magamról, amikor nehéz helyzetben voltam, és ahogy az Úr támogatott, meg amikor vétkeztem, Ő meg tőlem nem távozott el.

Az Új Világ ferdítésű biblia mellett, elkezdtem használni a ’Biblia Felfedezőt’ meg az ’The sword’, ’E-Sword’ biblia programokat is.

A feleségem, szólt a véneknek a gyülekezetben, hogy nézem a vallási műsorokat, és tele vagyok kételyekkel. A vének összehívták a bírói bizottságot.

Első alkalommal sokkoltam őket, a meggyőződéseimmel:

  • Jézus nem jött el láthatatlanul 1914-ben, mert akkor megtörtént volna az elragadtatás is
  • A ’Keresztény világ’ nem hamis vallás
  • A csodáknak ma is működniük kell, és ha nem működnek, akkor az nem azért van mert Jehova nem akarja, hanem azért mert nem vagyunk a jó úton, vagy hitetlenek vagyunk
  • Minden Krisztus követőnek fogyasztania kell az ’emlékjegyekből’…

A vének, megkértek, hogy ne nézzek vallási műsorokat, és ne beszéljek erről senkinek, amíg átbeszélik az ügyemet, és találkozzunk egy hét múlva újra.

Egy hét után, amikor újra találkoztunk úgy döntöttek, hogy ki vagyok közösítve.

Nagyon rosszul esett, de most nem azért mert ’bűnben élek’, vagy Istentől eltávolodtam, hanem azért mert minden ismerősöm, aki szeret, és akit szeretek nem fogja tudni miért, vagyok kiközösítve, és rosszra fog gondolni velem kapcsolatban. Mintha rágalom érne. És az volt a rossz, hogy már nem mondhattam el, mert senki sem áll velem szóba.
A feleségemmel sem beszélhetek már a hittel kapcsolatos dolgokról, és nem imádkozhatunk még kaja előtt sem.
Rombolás volt. Iszonyú vesztesség.

De az van leírva, hogy ha valaki (ezt, vagy azt)… jobban szereti, mint krisztust akkor az, nem méltó Krisztusra. Most megfizettem az árat.

Most mi tévő legyek? Keresésbe kezdtem - gyülekezet, közösség keresésbe. És imádkoztam azért,

hogy az Úr mutassa meg hova mennyek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sicmisi.blog.hu/api/trackback/id/tr4411696497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása